Известие

Collapse
No announcement yet.

Алфа Ромео 147 гори масло ?

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Алфа Ромео 147 гори масло ?

    Колеги кажете някой друг съвет . Италиянката ми алфа ромео 147 , 1.6 16v 2002г. гори 1,5 литра масло на има няма 2000 км . Какво да правя да отварям двигателя и да сменям сигмети , гърнитура и гумички на клапаните или мисля да пробвам с по гъсто масло нещо от сорта на 15w45 . Сега карам някакво на ОМВ екстра 10w40 за 15 лв литъра ... или направо да я махам - А ???

  • #2
    Първоначално публикувано от Borislav91 Покажи съобщение
    Колеги кажете някой друг съвет . Италиянката ми алфа ромео 147 , 1.6 16v 2002г. гори 1,5 литра масло на има няма 2000 км . Какво да правя да отварям двигателя и да сменям сигмети , гърнитура и гумички на клапаните или мисля да пробвам с по гъсто масло нещо от сорта на 15w45 . Сега карам някакво на ОМВ екстра 10w40 за 15 лв литъра ... или направо да я махам - А ???
    Никакво масло няма да те спаси, отхлюпвай главата. На 80% гумички клапани. Все пак надеждата умира последна, виж и темата за маслен сепаратор, но при мен специално нямаше нищо общо.
    sigpic
    156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
    "Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"

    Comment


    • #3
      Първоначално публикувано от code Покажи съобщение
      Никакво масло няма да те спаси, отхлюпвай главата. На 80% гумички клапани. Все пак надеждата умира последна, виж и темата за маслен сепаратор, но при мен специално нямаше нищо общо.
      99% сегменти.
      Fiat Punto 1.4GT 1996
      Hyundai Tucson 2.0 2007
      Renault Clio 1.5 2019

      Comment


      • #4
        и при мен е нящо такова , но само когато я газирам .
        свалях капака на клапанита да чистя сепаратора но не го разглобих защото щях да го счупя и затова на мивката с безконтактно и пароструйката . ефекта е нулев явно трябва да се разглоби внимателнои да се почисти . ходих даже да меря компресия , данеби да е от сегменти , но има 14,6 компресия => не е от тях . мисля да сваля сепаратора културно и да го почистя , ако продължи ще сменявам гумички .

        Comment


        • #5
          Първоначално публикувано от Borislav91 Покажи съобщение
          Сега карам някакво на ОМВ екстра 10w40 за 15 лв
          Баси......мен ако не карат с такова масло и аз ще горя......
          "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
          F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от KaloianIvanov Покажи съобщение
            и при мен е нящо такова , но само когато я газирам .
            свалях капака на клапанита да чистя сепаратора но не го разглобих защото щях да го счупя и затова на мивката с безконтактно и пароструйката . ефекта е нулев явно трябва да се разглоби внимателнои да се почисти . ходих даже да меря компресия , данеби да е от сегменти , но има 14,6 компресия => не е от тях . мисля да сваля сепаратора културно и да го почистя , ако продължи ще сменявам гумички .
            Това не е нормална компресия за 16v мотор, пък и компресията може да я има и може да я няма въпреки че гори масло. Повече от 600-700гр. на 10к километра не е нормален разход на масло.
            Fiat Punto 1.4GT 1996
            Hyundai Tucson 2.0 2007
            Renault Clio 1.5 2019

            Comment


            • #7
              е то това дето долижам с него е наполовината . от маслото ли ще е ?

              Comment


              • #8
                Кажете някакво хубаво масло - първо от маслото ще започна явно предстоящия ремонт ...

                Comment


                • #9
                  @

                  Селения сипвай верно не е 15 лв ама знаеш че е масло !
                  156/2.0 Selespeed - Alfa Romeo 156 2.5 v6 24v --> http://vbox7.com/play:m1d6507527

                  Comment


                  • #10
                    Като за начало кажи изпушва или пуши синкав дим отзад?
                    156 2.4JTD 136+ PS

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от thecleaner Покажи съобщение
                      99% сегменти.
                      И що така реши бе колега, от гумички не може да гори така ли. Недей да се цепиш чак с такава убеденост на контра И ние сме горили масло и сме правили ремонти
                      sigpic
                      156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
                      "Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"

                      Comment


                      • #12
                        Първоначално публикувано от code Покажи съобщение
                        И що така реши бе колега, от гумички не може да гори така ли. Недей да се цепиш чак с такава убеденост на контра И ние сме горили масло и сме правили ремонти
                        Това че 2-3ма мислите че сте си решили проблема с гумички на 16v. мотор не е така. Казвам отново това не е Жигула, сменяш гумички и газ. Само да допълня че с бая зор могат да се сменят и без да се сваля главата, но това не решава проблема. На 16в. сегментите са масов проблем. Ти мери ли си ключа на сегментите когато сменявахте гумичките и сте сваляли главата и какви бяха цифричките да ни споделиш, ако помниш?
                        Fiat Punto 1.4GT 1996
                        Hyundai Tucson 2.0 2007
                        Renault Clio 1.5 2019

                        Comment


                        • #13
                          Бате не си прав така. И аз отварях мотор и аз правих само глава и разход на масло нямам. То и преди нямах де. Но понеже сложих гумички менте първия път и започна да харчи по 1/1000 км. След повторната им смяна пак не го бутва. И на 30 градуса на мотора компресията ми е 13.5 на 80 градуса мотор 12.5

                          Нищо не е толкова гарантиращо, че да кажеш ей го. Тоя мотор задължително е за сегменти.

                          А гумички се сменят лесно и без да се вади главата с подходящ маркуч и компресор над 10 бара да надуе цилиндъра и подходяща скоба за клапаните. Смяната става за няколко часа.
                          Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                          Comment


                          • #14
                            Първоначално публикувано от thecleaner Покажи съобщение
                            Това че 2-3ма мислите че сте си решили проблема с гумички на 16v. мотор не е така. Казвам отново това не е Жигула, сменяш гумички и газ. Само да допълня че с бая зор могат да се сменят и без да се сваля главата, но това не решава проблема. На 16в. сегментите са масов проблем. Ти мери ли си ключа на сегментите когато сменявахте гумичките и сте сваляли главата и какви бяха цифричките да ни споделиш, ако помниш?
                            Бате, аз съм с нови бутала и сегменти от магазина и колата гореше литър на 1000, затова ти казвам да не цепиш мрака, може и по-нормално.
                            sigpic
                            156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
                            "Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"

                            Comment


                            • #15
                              Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
                              Бате не си прав така. И аз отварях мотор и аз правих само глава и разход на масло нямам. То и преди нямах де. Но понеже сложих гумички менте първия път и започна да харчи по 1/1000 км. След повторната им смяна пак не го бутва. И на 30 градуса на мотора компресията ми е 13.5 на 80 градуса мотор 12.5

                              Нищо не е толкова гарантиращо, че да кажеш ей го. Тоя мотор задължително е за сегменти.

                              А гумички се сменят лесно и без да се вади главата с подходящ маркуч и компресор над 10 бара да надуе цилиндъра и подходяща скоба за клапаните. Смяната става за няколко часа.
                              Ти май имаше някакво питане скоро, защо капе масло от изпускателния колектор или бъркам

                              Първоначално публикувано от code Покажи съобщение
                              Бате, аз съм с нови бутала и сегменти от магазина и колата гореше литър на 1000, затова ти казвам да не цепиш мрака, може и по-нормално.
                              Ти си имаш едно мнение по въпроса аз друго. С процентните предположения ти пое инициативата.
                              Fiat Punto 1.4GT 1996
                              Hyundai Tucson 2.0 2007
                              Renault Clio 1.5 2019

                              Comment

                              Working...
                              X